Tuesday, May 26, 2009

Ulang Tahun Perkahwinan ke-2



Romantic Snow Globes by WiddlyTinks.com

Ikan Siakap(Selepas)
Tomyam (selepas)
Signboard Tasik Idaman
Telur Bistik (selepas)

my hubby

me

Tomyam Ayam


Ikan Siakap 3 Rasa


Telur Bistik

Semalam genap 2 tahun aku mendirikan rumah tangga... my hubby nak celebrate kat tasik idaman... aku mmg tak pernah pi pun kat sana... sekali dah sampai terpegun aku tgk... bestnya.... yg best tue tempat yg kami makan tue terapung kat tasik... sonok sgt... mcm makan dlm boat.. heheheee... 2 org makan tak ade lah mahal sgt, saya oder nasi 3 pinggan, ikan siakap, telur bistik n tomyam campur, harganya RM52.60 jeee... mmg berbaloi sesgt... ikan dia besar tue... pengalaman makan kat vilage view pun tak semurah tue... so kepada yang nak p tue saya syorkan sgt... tempatnya berhadapan dengan LembagaPelesenan Tenaga Atom Bangi... kalo dr putrajaya dekat je lahh...

0 comments:

 

my life Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino