Monday, July 27, 2009

PERUBAHAN MODE


Dah lama aku x update n3 nie.. coz bz pindah n configure sistem di tempat baru...pada 20hb julai semua sa n programmer yg mengendalikan sistem aplikasi dan RND dipindahkan ke bangunan pejabat lama@buruk... kenape kitaorg dipindahkan? sebab pengurusan baru... so terpaksalahh kitaorg nie pindah dah jd mcm ikan sardin dahh...
sedih sgt... coz dah biasa kat tempat lama kann.. ape tak nya dah 3 tahun...
lagi menyedihkan tempat yg bakal diduduki buruk n xde kemudahan...
dlm2 sedih ade yang bestnya... yg bestnya dekat ngan tempat shopping hehehee...
belakang jalan TAR tepi sogo.. hehehee...

3 comments:

irvanqiesy on July 27, 2009 at 10:16 PM said...

ooo...ina...ko hepi ye dok sane...soping2 ye...xpe...xpe...hikhik...

Ayah Khalish on July 28, 2009 at 1:58 AM said...

hehehe...sobar..sobar

siti noor on July 29, 2009 at 8:01 AM said...

1. bab dekat ngan tempat shoping n makan akak sokong
2. bab office lama n buruk n padat cam ikan sardin pun akak setuju
3. pengurusan baru tu kita kena lalui gakk..esok2 akak pulak yang jadi boss so kena hormat. lain org lain cara pengurusannya..

 

my life Copyright © 2009 Flower Garden is Designed by Ipietoon for Tadpole's Notez Flower Image by Dapino